13 Ocak 2013 Pazar

Annem İş Yaparken

Ben ahmet(gerçekismimdeğil) 177 boyunda 80kg 17 yaşında ankarada yaşayan biriyim annem fatma(gerçekdeğil)165 boylarında 75kg civarında büyükmemeli büyük kalçalı bir ev hanımıdır anneme ilgim çocuklğumdan beri vardır annemle babanın sex hayatı bitmiş annem 45 yaşlarına olgun ve azgın biri neyse annem işyaparken ben arkasından fotoğraf çekip 31 çekerdim bakarak annem bi gün gene iş yapıyor eğilmiş üstünde dar bir kapri külotu falan çok belli gene 



ben bilerek sikimi çıkarttım arkasından yapıştım amına sürterek memelerini okşayarak annem o anda ahh diye bir ses çıkardı ama bozuntuya vermiyodu beni çok azdırmıştı neyse o gün annem iş yapmakdan yorulmuş banyoya girdi ozamanda hava sıcak tabi annem türbanlı bu arada türbanını çıkrtmış banyoya girmiş her neyse beni çağırdı bende bilerek sadece bokserle girdim içeri annemi hem okşuyup hemde lifliyodum dur dedim bilerek önüne geçtim sikim tabi dimdik memesinden tutunup arkasını lifliyodum sikim ağzına girecek kadar annem çok azmıştıki tam kapı çaldı ben açtım ve komşuya tuzu 

verdim ben tbai herzamanki gibi düşünerek asılıyom oda fark ediyo neyse akşam babam aradı gelemeyeceğini söyledi ben banyoya girmiştim bilerek annemi çağırdım oda sadece k ülot ve sütyenle gelmiş ama amı falan çok belli oluyo sırtımdan sonra bilerekdedi ayaklarınıda ben lifleyim tamam deidm öndümde domaldı amı dil atsam yalanır tabi benim sikim hemen kaktı oda farkındaydı öyle bi azmıştıki oda yanıyordu yılların acısını amına yavaşça dokundum birden tedirgin oldu ama oda istiyodu ve devam ettim dokunmaya ve bana döndü o sexi memelerini görmek bile süperdi sonra dudaklarıma yapıştı banyonun içinde ben altta o üstte öpüşüyoduk sonra sütyenini çıkardım memesini yalamaya başladım ve oda çok zevk alıyodu bundan sonra külotunu çıkardım o mükemmel 

amcığını yalamaya başladım süperdi ve artık çok azmıştı sok diyordu bi posta isine attım çok istiyordu yılların azgınlığı vardı üstünde ve sonra yan yatırdım aşırı derecede zevk alıyodu ahh ahh diye ben bayağı hızlıydım ve çok zevkliydi sok yiğidim diyodu ve sabaha kadar sikiştik banyoda annemle :) bidahakine resim de atacağım

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN )
      Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
      Mesleğim MEMUR
      Boy 183 kilo 80 atletik yapılı ilişkide sevişmeye ve öpüşmeye önem veren biriyim
      Önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
      GİZLİLİK içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
      İLK KEZ YAPACAK ve sadece sevişme ve öpüşme isteyen kızlar
      YALNIZCA BİR KEZ OLSUN DİYEN BAYANLAR
      GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
      Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
      541 941 60 93

      Sil
    2. 05412502963 arayın çiftler
      telefonda sikişelim

      Sil
  2. Merhaba ben Metehan bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla olgun Metehan sizi sekse doyursun 05358520456 arayın

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil