13 Ocak 2013 Pazar

Türbanlı genç kız ile otobüste sex hikayemiz

mrb ben melih istanbul kartaldan size daha önce yazdigim ve birebir yasadigim olayin devamini anlatacagim.zehrayla bir süre telefonda konustuk ve beni bir gün evine davet etti.bende istirahatli oldugum bir günü randevu verdim.evi istanbul sefaköydeymis.acik adresini verdi derler ya sora sora bagdat bulunurmus bizde o hesap sora sora evin yolunu tuttum.
apartmanin giris kapisi kapaliydi tel actim yukardan kapiyi acti asansöre bindim besinci kata ciktim.asansörde karsiladi beni üzerinde diz kapaklarina kadar yirtmacli siyah bir etek vardi.hosgeldin kaptanim diyerek boynuma sarildi yanaklarimdan öptü.eve girdik beni salona gecirdi oturduk.

acligimin olup olmadigini sordu bende sana acim diyerek oturdugum yerden kalktim dudaklarindan öptüm.evde öyle bir tatli koku varki birde slow müzik nerdeyse icmeden sarhos olmus gibiyim.kendimi müzigin ritmine uydurarak zehrayi öpüyorum kokluyorum.bir elim kalcasinda diger elimle eteginin fermuarini acmaya calisiyorum.bu arada zehrada bos durmayip oda beni soymaya calisiyordu.etegin fermuarini actim asagi kendiliginden düstü.oldugumuz yere cöktük üzerindekileride cikartip attim kenara sütyeninin kopcasini da actim sanki hic ellenmemis gibi dip diri memeler karsimda yalamami bekliyor.yavas yavas memelerini emerken bir elimlede kilotunu cikartiyorum sonra elimi muhtesem bal kutusuna degdirip oksamaya basladim.ben bal kutusunu oksarken titremeye basladi.bir anda avucum zevk suyuyla doldu. 

ben sirt üstü yattim zehrayida bal kutusu agzima gelecek sekilte ters vaziyette üstüme yatirdim.ben dilimi bal kutusunun derinliklerini kesfederken zehramda benim ufakligi havalandirmaya ugrasiyordu.bal kutusunun icindeki sicaklik neredeyse dilimi yakacak derecedeydi.ben yalarken kisik kisik inlemeler giderek zevk cigliklarina dönüsüyordu.zehrayi sirt üstü yatirdim bacaklarini iki yana ayirdim agzimi dayadim bal kutusuna elleriyle basima öyle bir baski uyguluyorduki nerdeyse nefes almakta zorlaniyordum.artik zirveye ulasmanin zamani gelmisti.aletimi bal kutusunun islak kenarlarina sürterek islanmasini sagladim sonrada yavas yavas icine sokuyordum.kafasi ilk girerken yavasss dedigini duydum bende biraz geri cekecektim ki hayir devam et dedi bende üzerine abandim tasaklarim göt deligine dayandi. 

derin bir ohhhhhhhhh cekti harikasin kaptanim dedi ve beni burnumdan öptü.bende dudaklarina yumuldum.hem alttan pompa yapiyorum hemde dudaklarini vantuz gibi emiyordum.icinden cikardim zehrayi önümde diz cöktürdüm arkasina gectim.bal kutusuna yavas yavas girdim.iki kalcasindan sikica tutup kendime dogru cekmeye basladim.bu arada kendiside odadaki müzigin ritmine uyarak poposunu bana yasliyordu.artik dayanacak gücüm kalmamisti bosalacaktim ki icinden cikardim sirt üstü yatirdim.memelerinin arasina patladim.birlikte dus almaya gittik.suyun altinda dakikalarca öpüstük.sonra dustan ciktik.bana bir bornoz verdi odaya gectik yemek hazirdi yemegimizi yedik.o gun unutulmayacak bir gun oldu benim icin.suan bile nikahli karim gibi rahat rahat evine girip birlikte oluyorum.iyi varsin askim.seni cok seviyorum.ilk yazdigim anima gösterdiginiz ilgiden dolayi sonsuz tesekkürlerimi sunuyorum.size msn adresimi veriyorum.sayin editörlerimin rizasi olurda yayinlanirsa memnun olurum.sonsuz saygilar.

5 yorum:

  1. Mrb emre ben 541 941 60 93 NEVŞEHİR ve çevresinden (İÇ ANADOLU BÖLGESİNDEN )
    Yaşım 35 güvenilir temizliğe önem veren bakımlıyım
    Mesleğim MEMUR
    Boy 183 kilo 80 atletik yapılı ilişkide sevişmeye ve öpüşmeye önem veren biriyim
    Önceliği ön sevişme ve uzun uzun öpüşme olan olgun bakımlı evli, dul, bekar kilolu bayanlar
    GİZLİLİK içinde görüşebilecek bu esnada birbirimize zarar vermeyeceğimiz DURACAĞI YERİ BİLEN bayanlar
    İLK KEZ YAPACAK ve sadece sevişme ve öpüşme isteyen kızlar
    YALNIZCA BİR KEZ OLSUN DİYEN BAYANLAR
    GÜVEN VE GİZLİLİĞE çok önem veren öncelik telefonda sohbet ve tanışma yani kafaların uyması.
    Kısacası güveli ve temiz arkadaşlık arıyorum asla yapışkan biri değilim ANLAYIŞLI ve KENDİNE GÜVENEN bu esnada TEDBİRLİ ve GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN bayanlar arayın tanışalım
    541 941 60 93

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben Metehan bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla olgun Metehan sizi sekse doyursun 05358520456 arayın

    YanıtlaSil
  3. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN IST MALTEPEDEN KORAY KORSI YEPYENI BI SEKSE FANTAZIYE YERKEN ACMAK İSTEYEN BAYANLAR SEKSI SINORSIZ DOLU DOLU YASMAL ISTEYEN COCUK SAHIBI OLMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GUVENILIR TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN GERCEK SEKSI YASAMAK ISTEYEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL BEKAR TURBANLI ŞİŞMAN BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLIÇİFTLER ARAYIN TNSLM BOSALMA SUREM.45 ĎAĶĶIKA DIR 19 CM VE KALIN GERCEK SEKSE İHTICAYI OLANLAR ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil