13 Ocak 2013 Pazar

Yeğenim beni sikti

Ben 1 69 boylarında hafıf esmer sarı saçlı alımlı bı bayanım. Eşimle kaçarak evlendık ilk sıralar hersey duzgun ilerlerken eşimle kavgalarımız iki ailenın atısmaları oldu derken biz biyere tasındık. Tasındımız yerın tam karsısı kahveydı ve genelde hep evlere bakılıyordu.
Dısarda oturanlar olsun falan bu nedenle eşimle aramızda sorun oldu ve ordan tasınmaya karar vermıstık ve yiğeni geldi yardıma tasınmamıza derken yaz ayı malum sıcak havalar eşimin işide var bunun arasında duğunlere gidiyor falan işte eşimin teyzesi yiğeni falan toparladık ortalığı. Arabaya yukledık falan eşim gece gelcekti isten, tasındımız eve gittik esyaları falan ındırdık guzelce sonra yiğeni eşimin teyzesını eve bırakmaya gitti. Sonrada biyere geçicekti bende annenı bırak gel bi kahve içeriz donudurma bişiler yerız dedım ve bunu çağırdım bakalım diyip gitti. Aradan bir saat sonra bu aradı abım geldımı yenge dedı hayır dedım çocukta olmadığından iyiydim, gelceğini biliodum ve uzerıme kot mını ustume g*ğüslerımı gösteren badı giydım. Askılıydı, saçlarımada hafıf sekıl ve birazda makyaj yaptım derken bu geldi girdi içeri gerçekten iyi ev hayırlısı olsun dedı. Saolll cnm dedım oturdu falan yavas yavas sakalasıoruz falan göbekmı yaptın sen falan demeye basladı. Actım nasıl ya fln dedım, elını göbegıme koydu yanıyordum ve gözlermmm gidiyordu, sonrasında gece olmustu baskı yapmak ıcın dukkanda kalcaklarmıs gece gelemıcem dedi esim, bende yiğenın kalsınmı dedım korkarım dedım. Kalsın tabıkı dıınce mutlu oldum ve artık uykumuz gelmıstı, ıkımızınde yatalım dedık sonra ben bunun yanına girdım konusalım falan uykum yok

8 yorum:

  1. SLM BEN İZMİRDEN TOLGA 27 YAŞINDA ESMER TENLİYİM HERYAŞTAN NE İSTEDİĞİNİ BİLEN OLGUN EVLİ DUL BEKAR BAYANLAR NUMARAM 0534 709 17 56 SEVGİLİ TADINDA KAÇAMAK YAPMAK İSTİYORSANIZ ÇAĞRI ATMANIZ YETERLİ SINIR YOK 0534-709-17-56

    YanıtlaSil
  2. Ben Kastamonu'dan Mehmet azgın bayanlar facebook adresim insanazor37@hotmail.com ekleyin tanışalım öptüm kutunuzdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah senn belanı versin

      Sil
    2. 05412502963 arayın
      telefonda sikişelim ewli çiftler

      Sil
  3. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  6. SLM BEN ALİ GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil