13 Ocak 2013 Pazar

Üniversiteli Kız

İzmir?de okurken başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Arkadaşım Yusuf?la beraber okuldan çıktık. Konak otobüsüne zar zor kendimizi attık. Akşamüzeri olduğu için otobüsler kalabalıktı. Bayan erkek karmakarışık, ayakta yer aldık. Her zamanki gibi birbirine dokunanlar, kimisi bundan zevk alır. Kimisi ise kaçınır. Biz kimseyi rahatsız etmemeye çalışarak yolculuğumuza başladık. Ne kadar olsa da mecburen dokunmalar oluyor.
Bunlar da insanın içinde acayip hisler oluşturuyor. Nihayet Konak?a ulaştık. Buradan da Buca otobüslerine binmemiz gerekiyordu. Ben doğal olarak Buca otobüs durağına doğru yöneldim. Arkadaşım, kolumdan yapışarak beni durdurdu. Bayraklıya gidelim, dedi. Akşam akşam ne yapacaktık orada? Bunu ona da söyledim. Onun orada çok arkadaşı olduğunu biliyordum. Daha önce orada kalmıştı. Arkadaşımda bir emanet var, dedi. Onu alalım. Ondan sonra gideriz eve. Mecburen kabul ettim. Bayraklı otobüsüne bindik. Bu daha da kalabalıktı. Yer bulduk ama yaşlılara yer vermek için ayağa kalktık. Arkamda bir bayan. İsteyerek mi, yoksa mecburiyetten mi, bilemem, götlerimiz birbirine sürte sürte yolculuğu tamamladık. İneceğimiz durağa geldik. Ben de ise hal kalmamıştı, iyice azmıştım. Hemen birisini bulmam lazımdı, ama nerdeee? Bu aranınca şip şak bulunacak bir şey değil ki. Neyse bir evin kapısına geldik. Anahtarıyla kapıyı açtı. Beraber içeriye girdik. Banyodan su sesleri geliyordu. Anlaşılan birisi İzmir?in sıcağından bunalıp, kendisini suyun altına atmıştı. Yusuf ?aşkım, ben geldim. Salonda bekliyoruz? dedi. İçeriden bir bayan sesi ?tamam? diye cevap verdi. Ses o kadar güzel değildi. Yine de beni ateşliyordu. Odaya geçtik. Yusuf vcd ye bir film koydu. Oldum olası, çocuk gibi dövüş filmlerine meraklıdır. Yine bir Şavolin filmi bulmuştu. Onu seyre başladık. Ben Yusuf?a ?tuvalete gidiyorum? dedim. O da ?sen gelinceye kadar film biter? diye takıldı. Ben tuvalette uzun kalırım. İyice akıntıların kesilmesini bekler ve güzelce temizlenirim. Onun için bu konuda bana takılırlardı hep. Onun bana takılması aklımda bir fikir oluşturdu. Zaten gözüm dönmüştü. Hemen kendimi banyoya attım. Fıstık gibi bir kız duşun altındaydı. Kız beni görünce şaşaladı, ne yapacağını şaşırdı. Ne ses çıkarabiliyor, ne de bir şey yapabiliyordu. Ama her ana bir tepki gösterebilirdi. Hızlı davranmam lazımdı. ?sus konuşma sadece bu amını arzuluyorum, bunu sikmek istiyorum? dedim. Bana ?olmaz? dedi. Onu dinleyecek halim yoktu. Hemen memelerine saldırdım, yalamaya başladım. Meğer onun da en çok hoşuna giden memelerinin yalanmasıymış. Buna asla ?hayır? diyemezmiş. Tabi bunu bana daha sonra söyledi. Çılgın gibi yalıyor, ısırık atıyordum. O da tahrik olmuş ve mayışmıştı. Tüm vücudunu yalamaya başladım. Bu arada o da sikimi eline almış okşuyordu. Sonra birden diz çöküp sikimi ağzına alıp epeyce bir emdi. ?fazla vaktimiz yok orospum? dedim. ?içerde sevgilin var seni sonra sikecem endişelenme? dedim ve birden sikimi amına soktum. Amında gidip gelmeye başladım. Amına sikimi bastıkça, onu düzdükçe küfür ediyordum. Bu onu daha da ateşliyordu. Tüm hareketlerinden belli oluyordu bu. Fazla vaktim yoktu ve zaten de dolmuştum iyice.

7 yorum:

  1. SLM TATLI VE HOŞ BAYANLAR BEN ENES 0505 823 56 23

    TELDE DELİCESİNE KONUŞA KONUŞA SEVİŞMEK SEKSE DOYMAK ERKEK SESİYLE BOŞALMAK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN BAKIMLI VE GÜZEL CESUR BAYANLAR HOŞ KIZLAR SİZİ BU NUMARADA BEKLİYORUM…
    ENES 0505 823 56 23
    ARAYIN YETER…SADECE BAYANLAR….SAĞLICAKLA KALINNN…
    ENES 0505 823 56 23

    YanıtlaSil
  2. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05412502963 arayın
      telofanda sikişelim
      ewli çiftler

      Sil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  4. SLM BEN ALİ GİZLİLİGE ÖNEM VEREN OLGUN BAYANLAR ARASIN LÜTFEN 0551 990 93 97

    YanıtlaSil
  5. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil
  6. 05412502963 arayın ewli çiftler
    telefonda sikişelim

    YanıtlaSil